Brev:
Hvornår slut med natgrød
5. februar 2012
Alder:
18 mdr.
Hvornår slut med natgrød
Hej Helen.
Min datter på 1½ har fået fast natgrød siden hun var 8-9 mdr gammel. Nu er jeg bare begyndt at tænke på hvornår det skal stoppe?
Hun får aftensmad 1730-18 og natgrød kl 19. Min umiddelbare tanke er at hun selv siger fra på et tidspunkt. Det drejer sig om ca 1 dl. Nogle aftener spiser hun det hele og andre kun nogle skefulde - det afhænger selvfølgelig også af hvor meget aftensmad hun har spist.
Hilsen